Сензация! ПИБ се обадиха. И още нещо.

За гигантска моя изненада от ПИБ поискаха лична среща, за да обяснят за причините, довели до промяна в схемата на теглене на пари от техните банкомати. Чудо на чудесата! Имаме реакция!

21 March 2014

Припомням само, че наскоро написах в блога си един леко гневен пост - обръщение към Първа инвестиционна банка по повод промяната в схемата на теглене на пари от техните банкомати, в резултат на която няколко души от нашата редакция си забравиха картите в банкоматите, а лично аз – три пъти. И трябваше да ходим да се разправяме, да чакаме и да попълваме документи, за да ни върнат картите. Според всички нас ПИБ бяха длъжни да направят всичко възможно, за да уведомят клиентите си за тази промяна. Нищо нямаше да им стане, ако бяха залепили на всеки банкомат по една предупредителна бележка или нещо подобно. В крайна сметка не сме в Ню Йорк, нямат милиони банкомати...

За гигантска моя изненада от ПИБ се обадиха в редакцията и поискаха лична среща, за да обяснят за причините, довели до тази промяна. Чудо на чудесата! Имаме реакция! Отидох на срещата, на която представители на банката ми обясниха, че в цяла Европа било така – първо ти дават парите, след това бележката и най-накрая картата и че това било по-логично и че аз си нямам представа колко по-често се случвало хората да си забравят парите, отколкото картата. Не вярвам в последното, но пък и не разполагам със статистика, за да подкрепя недоверието си. Освен това признаха грешката си, че не са предупредили клиентите си. И дори ми подариха два билета за театър за да компенсират неудобствата, които са ми причинили, мерси. Работата е там, че след като ми обясниха колко по-лесно е да ти върнат или преиздадат картата, отколкото да ти върнат парите, които си забравил и как без никакъв проблем може да ти решат проблема със забравена карта ДОРИ и в събота и неделя, аз се прибрах в редакцията и разказах на колегите за срещата. Има шанс – казах им. Хората четат, реагират на журналистически публикации, брей! А един от колегите-дизайнери ми каза, че вече цяла седмица чака да му върнат забравената карта и са го „отложили“ за понеделник. Нали беше по-лесно?! Нали можеше и събота и неделя?! Похвално е, че реагирате и не сте безразлични, но е очевидно, че системата ви не работи добре. И не се заяждам, аз съм ваш клиент. Имам интерес да работите добре. Хайде, да свърша малко ВАША работа:

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ НА ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА! КОГАТО ТЕГЛИТЕ ПАРИ ОТ БАНКОМАТИ НА БАНКАТА ВЕЧЕ НАЙ-НАПРЕД ИЗЛИЗАТ ПАРИТЕ, СЛЕД ТОВА БЕЛЕЖКАТА И НАЙ-НАКРАЯ КАРТАТА. ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ СЕ СИ ЗАБРАВИТЕ КАРТАТА!

ВИЖ КОМЕНТАРИ
2
Боян Атанасов
15 July 2014, 21:09

Абсолютно всички банкомати в Обединеното кралство първо връщат картата и след това дават парите :) .

1
Любима Русева
05 April 2014, 16:39

Здравейте, Ирина.
Искам да кажа, че аз също съм клиент на ПИБ от доста време и съм доволна от техните услуги. На мен също ми направи силно впечатление промяната в системата. Интересното е, че не е само на банкоматите на ПИБ, а на почти всички. До сега не ми се е случило да си забравя картата, но пък на няколко пъти си изкарвам акъла дали ще я пусне или не.
Погледнато от позитивна гледна точка, щом в Европа е така, значи в България най-после има нещо, което да е като на Запад!

ТВОЯТ КОМЕНТАР