Член на журито в Кан е гост на ФАРА 2014

02 September 2014

Фолкер Враге

Остават броени дни до началото на фестивала за постиженията на българската реклама ФАРА, който започва на 10-ти септември в Албена. Кои са най-добрите ще стане ясно на 13-ти септември, когато е официалната церемония по награждаването.

Специален гост на фестивала ще бъде германецът Фолкер Враге, който е бил член на журито на фестивала Canne Lions в Кан. Той е едно от най-големите имена в световния рекламен бизнес, „виновник“ за превръщането на Ogilvy Германия в най-креативната агенция за директен маркетинг в страната. От над 15 години е учител и оратор. Работил е за марки като Coca Cola, McDonald’s, IBM, Marlboro, Volkswagen, Levi’s, Ariel, Logitech, Turkish Airlines. Той е готов да сподели рецептите си за успех както по време на официалната лекция в рамките на фестивала, така и на далеч по-неформални срещи.

Презентация на живо ще представи творческият директор на Noble Graphics България Марсел Леви, част от сложния свят на българската реклама повече от 15 години. Лекцията му “Как да напуснем рекламния бизнес веднъж завинаги” ще бъде посветена на перспективите пред комуникационния свят, за промените, които настъпват в него, за това, че добрите неща ще бъдат все по-малко реклама и все повече общуване.

Силен акцент в програмата е видео записът на една от най-забележителните лекции в Кан през 2013 на култовия музикант Лу Рийд. Участниците във ФАРА  ще могат да чуят размислите му за връзката между музиката и креативността.

На 12-ти септември ще се проведе отворена дискусия на тема „Видео рекламата – много екрани и формати, стари навици и подходи. Търсим посоката!“, в която ще се включат рекламисти и рекламодатели.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР