Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

Събитието даде старт на тазгодишното издание на кампанията „От любов към живота” в подкрепа на жените с рак на гърдата

27 April 2015

Обединени от вярата, че помощта окрилява, над 1500 души взеха участие в Окриляващия поход на AVON срещу рака на гърдата. Посланиците на каузата Драго Симеонов и Поли Генова, смелите сървайвъри от фондация „Една от 8“ и всички съпричастни към благородната инициатива оцветиха улиците на града в розово. Заедно те подкрепиха основната цел на кампанията през 2015 г. - набирането на средства в помощ на жени с рак на гърдата.

Щастлива съм да видя толкова много хора, окрилени от подадената ръка. Днес ние заедно показахме нашата обща подкрепа към жените с рак на гърдата. Вдъхнахме надежда. Понякога това означава много повече от финансовата подкрепа. Щастлива съм, че ние можем да дадем и двете“, каза Елизавета Коробченко – управляващ директор на AVON за България, Албания, Македония, Сърбия и Черна Гора. „Вярвам, че всеки един от нас може да спаси един човешки живот. Може да е животът на съсед, приятел, на майка, съпруга, сестра. Самата мисъл, че се бориш за нечий живот, прави не само каузата, но и твоят личен път по-смислен“ – допълни тя.

В похода се включиха и едни от най-изявените артисти, певци и обществени личности у нас. Ива Екимова, Мария Гроздева, Юлияна Дончева, Биляна Петринска са само малка част от звездите, които отново застанаха рамо до рамо в кампанията „От любов към живота“, за да направят още крачки в битката срещу коварната болест. Традиционно, походът срещу рака на гърдата на AVON завърши с концерт с участието на плеяда обичани български изпълнители като Маги Джанаварова и финалистите от X Factor - Михаела, Невена и Славин. На сцената се качиха още Вики Терзийска, Орлин Павлов, Поли Генова, Били Хлапето, ДесиСлава и Литър Джак, които подкрепят каузата за поредна година. Те зарадваха публиката с хитовете си и с песните от саундтрака на кампанията „Утре” и „От любов към живота”.

Голяма част от присъстващите на похода подкрепиха програмата чрез покупка на Окриляващата тениска, която AVON пусна специално за българския пазар. Тя е част от розовата серия продукти на компанията, 100% от печалбата от които се заделят за каузата.

За 14 години кампанията „От любов към живота” е дарила близо 1 400 000лв., близо 30 000 безплатни прегледа в цялата страна, както и апаратура за ранна диагностика на рака на гърдата и продължава с мисията да вдъхне кураж на хиляди български жени.

 

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР