Когато всеки момент е Инстаграм момент

Max Factor разкрива как социалните медии управляват бляскавата култура на „винаги готовите“, повлияни от селфи манията, която официално променя грим навиците на жените

16 November 2016

На базата на широко глобално проучване Max Factor идентифицира влиянието, което социалните медии и споделянето на селфита имат върху грим навиците по целия свят.

Водени повече от всякога от нуждата жените да изглеждат винаги готови за снимка, нашата връзка с бюти продуктите е променена завинаги. Почти половината от анкетираните жените (46%) потвърждават, че харесванията в Инстаграм и споделянето на селфи са оказали директно влияние върху начина, по който те използват грим. 34% заявяват, че си правят малко „по-бляскава“ визия за дневния си грим, просто за всеки случай. Почти половината от жените (46%) споделят, че са били по-внимателни за това как изглежда гримът им заради вероятността за селфи, а 22% казват откровено, че когато правят ежедневния си грим, мислят за възможността да споделят селфи в някоя от социалните медии през деня и за това как биха изглеждали. Мисълта за селфи предоминира в Китай, където 42% от жените потвърждават, че слагат своя грим с нагласата да споделят своя снимка в рамките на деня.

В последния си доклад Huffington Post казва, че жените днес харчат по-малко пари за дрехи, а за сметка на това увеличават разходите си за бюти продукти съотнасяйки този тренд с необходимостта да са готови за селфи по всяко време.

Факторът червило и спирала

Докато всяка жена има своя уникална грим визия, спиралата и червилото заедно са в топ продуктите, които дават бляскавото излъчване на всяка дама - 75% от жените гласуват за тези два продукта като мигновено коригиращи селфи визията. Max Factor има дълголетни традиции в създаването на продукти, чиято цел е да посрещнат нуждите на киното и които водят корените си от ерата на Холивуд, където с въвеждането на яркото осветление иконите на красотата вече не са толкова бляскави и перфектни. Самият Max Factor лично създава иновация след иновация и бързо става известен като мъжът, отговорен за бляскавите и изящни визии на едни от най-големите звезди на Холивуд, включително Мерилин Монро, Марлене Дитрих и Ава Гарднър.

Блясък 24/7 – Всеки ден е ден за звезден блясък

Споделянето на селфи вече не е запазена територия само за бляскави поводи и вечери навън. В наши дни около 60% от жените качват в социалните мрежи свои снимки през целия ден и потвърждават необходимостта от изискан грим 24 часа, с готовност за снимка във всеки един момент. Това, разбира се не означава, че дневният грим не може да бъде бляскав! Всъщност, естествената визия често е най-трудна за постигане, но в днешния пейзаж на достатъчно информирана аудитория, 87% от жените твърдят, че техният ежедневен грим може да бъде също толкова изискан и да ги кара да се чувстват прекрасни.

И, без да е изненадващо за никого – 30% от жените доверяват на Max Factor, че никога не биха споделили свое селфи без грим на лицето! Рускините са особено категорични в това твърдение - повече от 43%.

Така или иначе обаче, 42% от анкетираните жени признават, че най-голямото им предизвикателство в постигането на желаната визия са недостатъчно добрите познания и умения за нанасяне на продуктите – почти половината от тях, живеещи в Обединеното кралство. Най-уверени в себе си са рускините, които твърдят, че нищо не може да ги спре в постигането на бляскава визия (37%).

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР