Добромир Киряков: Харесвам класическите образци за стил и класа

Кои са любимите му тенденции за сезона, как гради имиджа на нов клиент и има ли родна знаменитост, на която мечтае на направи пълна промяна

eva.bg 27 ноември 2017

Зад всяка уважаваща себе си звезда стои един добър стилист. У нас един от най-успешните в този занаят е Добромир Киряков. Работил е за някои от най-добрите списания в България, бил е стилист в предаването „Модерно“ и само за няколко години успя да преобърне имиджа на някои от водещите попфолк изпълнителки. Създател е на модната марка BEYOND (заедно с македонския дизайнер Борче Ристовски). Вижте кои са любимите му тенденции за сезона, как гради имиджа на нов клиент и има ли родна знаменитост, на която мечтае на направи пълна промяна.

Дрехите на BEYOND вече се носят от някои чужди звезди – Деми Ловадо, София Вергара, кои известни личности би искал да облечеш?

След като Деми Ловато пя на Американските музикални награди преди две години, облечена в наше яке, се появиха снимки от афтър партито, на които Дженифър Лопес гали с възхищение дрехата на своята по-млада колежка. Оттогава съм сигурен, че Джей Ло с удоволствие би облякла наш модел. Стилът на дрехите ни идеално се вписва в имиджа на поп дивата. Преди няколко седмици пък Ким Кардашиян хареса снимка, която аз и Галена си направихме за Хелоуин, превъплащавайки се в образите на реалити звездата и съпруга й Кание Уест. Ким дори публикува фотото в личния си Инстаграм и Фейсбук профил. Сигурен съм, че наш модел би стоял чудесно и на нея.

Има ли българска звезда, на която би искал да направиш пълна промяна по отношение на стайлинга?

За всяка пълна промяна на популярна личност се изисква на първо място желание от нейна страна. Аз не мисля, че в България има много звезди, които да съзнават нуждата от човек като мен или които да са готови да инвестират в такава промяна. Публиката ни е непретенциозна и се задоволява с малко по отношение на имиджа на звездите си. В предаването "Модерно", в което бях стилист няколко години, ми се наложи да работя с много от популярните ни личности. Към днешна дата няма име, което да съм визуализирал като желан от мен клиент.

Добромир и Галена като Ким Кардашиян и Кание Уест

Кои са любимите ти тенденции за сезона?

Като човек, посветен на модата, възприемам новите тенденции и се опитвам да боравя с тях в работата си. Много често модата ме кара да заобичам неща, които преди не съм възприемал. Харесва ми тази непредсказуемост и как всеки нов моден сезон пренастройва вкусовете ми. През този съм фен на червения цвят, кадифето, блясъка на кристалите, перата, обемните пухенки, високите чизми...

Има ли дизайнери, които следиш с интерес?

Харесвам много големите френски модни къщи. Напоследък припознавам вкуса си най-много в моделите, които Антъни Вакарило създава за YSL. Любопитно ми е творчеството на Демна Гвасалия за бранда му Vetaments и за Balenciaga. Забавлява ме и това, което Алесандро Микеле прави за Gucci.

Тренд, който не ти допада?

Крайният упадък в модата, към който се залита, не е моето нещо. Аз харесвам по-класическите образци за стил и класа.

Коя е най-трудната част от работата ти?

Най-трудно ми е да правя сесии за списания. Не за друго, а защото в България все още това се случва с дрехи от магазините, които трябва под голям стрес да пазиш от изцапване и нараняване. Това изключително много ограничава и затормозява работата на стилиста. По света модните фотосесии се правят с дрехи от шоуруми на марките и това е една от основните причини крайният резултат да е по-близък до изкуство.

Какво е последното ти откритие?

Че с чифт скъсани дънки може да се постигне страхотна официална визия, стига да добавиш ефектен топ или класическо черно сако и сандали на висок ток с тънки каишки. Другото ми откритие е новата ми ютия с парогенератор на Philips, с която успявам да изгладя ризите си с пара за 40 секунди. Мога да гладя всичко и по всякакъв начин – дори и вертикално, без риск от изгарания.

От къде започваш, когато трябва да изградиш имиджа на нов клиент?

Най-важният и труден момент е да влезеш под кожата на клиента и да създадеш доверие. Промяната на имиджа е деликатна намеса във вътрешния свят на човек и е изключително важно клиентът да е с усещането, че той задава посоката. Грубото вмешателство не води до положителни резултати.

Има ли положителна промяна в начина, по който се облича българската жена?

Установил съм, че българската жена най често възприема визията си от периода на личния си житейски пик, когато е била най-успешна и най-харесвана и остарява с нея. Това в повечето случаи я прави демоде, не в крак с времето. Малко са жените, които успешно боравят с класическите образци в модата, допълвайки ги с актуалните тенденции. За това се изисква отношение, вкус и интелект. Откривам по-положителна промяна у младите хора. Те са много по-адекватни на времето и създават собствена естетика, с която по небрежен и бейсик начин заявяват индивидуализма си.

Има ли универсален моден съвет, който би дал на средностатистическата жена със средни доходи по отношение на гардероба?

Съветът ми е да залага на класиката. Тя винаги е най-добрата инвестиция и основа на всеки добър гардероб. Успешно подбраните базови дрехи като бяла риза, малка черна рокля, шлифер, деним, тишърт, кожено яке, могат да се допълват с актуални аксесоари и за дълго време да поддържат добрия имидж.

Блиц:

Перли или диаманти?
Диаманти

Кожа или деним?
Деним

Точки или райета?
Райета

Макси или мини?
Мини

Дантела или коприна?
Коприна

Пайети или пера?
Пера

1 КОМЕНТАР
1
PR
27 ноември 2017, 12:18

Пак реклама на ютията, но този път поне са си взела поука от предишната статия с Жасмина Тошкова. Тук само на едно място се споменава магическата ютията и разбира се неизменният снимков материал на Ютията:))) Извод: Eva, стараете се, стараете се /четете коментарите/.

ТВОЯТ КОМЕНТАР