Така Австралия се рекламира като туристическа дестинация

05 февруари 2018

Рекламите са едно от събитията на финала по американски футбол Супербоул, където цената за 30-секунден клип е 5 милиона долара, а тези, които могат да си позволят подобна сума, плащат много повече, за да създадат уникални реклами специално за събитието. Тоест, да гледаш рекламните паузи на Супербоул си е като да гледаш премиерни заглавия, но на малък екран.

Една от хитовите реклами, излъчени вчера, беше с участието на Крис Хемсуърт и Дани Макбрайд, инспирирана е от „Дънди Крокодила“, а всъщност става въпрос за клип, рекламиращ Австралия. Тоест – рекламно туристическо видео.

Клипът е част от рекламна кампания за 36 милиона долара, таргетирана към американците и целяща да ги накара да ходят на почивка в Австралия. Вижте рекламния клип, а под него може да видите и пълната версия на филмчето, в което има още много гост звезди и за което вече има подписка да се превърне в пълнометражна лента.

 

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР