Естествен разкош

H&M Conscious Exclusive продължава с иновациите в областта на устойчивата мода, като създаде аксесоари от рециклирано сребро, изхвърлени свещи, рокли от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци

16 февруари 2018

Седмата поред колекция H&M Conscious Exclusive отново представя висококачествени модели за топлия сезон и демонстрира нарастващите възможности за устойчива мода с акцент върху развитието и иновациите. Освен TENCEL™, рециклиран полиестер и органичен лен, H&M въвежда в колекцията и съвсем новия ECONYL®, както и рециклирано сребро. Специално за колекцията, нишките ECONYL® (създадени от 100% регенерирано влакно от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци) са деликатно изтъкани в прозрачна материя с ефектна бродерия от дантела, от която е изработена великолепна сватбена рокля, както и романтична мини-рокля от тъмна сиво-синя дантела. Същевременно рециклираното сребро се появява в нежни бижута, вдъхновени от дома на артистите Карин и Карл Ларсон.

„Иновациите, които стоят зад разработването на устойчиви материали никога не спират да ни впечатляват. Рециклираното сребро се изработва от метални отпадъци с минимално въздействие върху околната среда, а ECONYL® представлява 100% регенерирани найлонови влакна от найлонови отпадъци с грижа за чистотата на океаните. Начинът, по който материалите участват в нашата колекция Conscious Exclusive, показва как с традиционни техники могат да се внедряват най-новите технологии, за да се постигат изключителни резултати“, казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.

„От участието си в кампанията на Conscious Exclusive на H&M научих толкова много за устойчивите материали и колко далеч сме стигнали. Колекцията е наистина женствена и елегантна“, казва Кристи Търлингтън Бърнс
Колекцията H&M Conscious Exclusive 2018 черпи вдъхновение от креативния дом на шведските художници от 19-ти и началото на 20-ти век Карин и Карл Ларсон. Къщата Lilla Hyttnäs с красивите си картини и гоблени е основната отправна точка за дизайнерския екип, създаващ съвременна и атрактивна колекция от великолепно изработени дамски облекла, обувки и аксесоари, произведени от устойчиви материали.

Рекламната кампания е заснета от фотографа Микаел Янсон, а в нея участие взима Кристи Търлингтън Бърнс – световноизвестният модел и основател на организацията за здраве на майките Every Mother Counts.

Тази година колекцията ще се появи на 19 април в избрани магазини на H&M в цял свят, както и онлайн на hm.com. В България ще бъде продавана в магазин H&M на бул. Витоша 6.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР