Стилът на... Валентина Ферани

Най-малката от сестрите Ферани е известна най-вече като „social media influencer“ - 1.4 милиона я следват в Instagram

Ина Иванова 03 November 2017

Снимка: Instagram

Валентина Ферани може да не е толкова известна, колкото сестра си – популярната италианска блогърка Киара Ферани, но това не означава, че живее и работи в сянката й.

Завършила е комуникации и реклама, но също толкова голям интерес за нея са козметиката и интериорният дизайн. Най-известна обаче е като „social media influencer“ – тоест, има огромно влияние в социалните мрежи.

Вале, както я наричат по-близките й, има повече от 1.4 милиона последователи в Instagram. Тя споделя, че сестра й е човекът, който я съветва да си създаде профил там. Още в рамките на няколко седмици Валентина събира голям брой последователи. Признава, че двете й по-големи сестри – Франческа и Киара, винаги са били вдъхновение за нея. Затова и предпочита да е изцяло себе си в социалната мрежа. В профила си пуска основно снимки със семейството, приятеля й, много тоалети, селфита и забавни клипчета.

На най-често задаваните въпроси относно споделените от нея фотографии, тя отговаря следното: „Светлината! Винаги бъдете на хубава дневна светлина, когато си правите селфи. А когато се снимате с партньора си, нека е пред огледалото – хората винаги харесват тези снимки! И не се безпокойте за негативните коментари. Преди те ми влияеха много, но сега допускам единствено аз да съм критична към себе си. Все пак, не мога да променя лицето си.“

Като типична италианка и разбира се, като част от семейство Ферани, имаме какво да научим от стила на Валентина. Той е по-изчистен от този на по-известната й сестра. Вале виждаме най-често в скини дънки, удобни пуловери, женствени рокли, дълги палта, красиви чанти... Без да забравяме и дългите й руси коси, които успешно допълват всеки моден ансамбъл.

Приятелят й, Лука, е моден блогър и също има голяма общност от последователи в социалните мрежи. Така че двамата представляват двойно модно вдъхновение, което да ви радва всеки ден от екраните на мобилните устройства.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР