Как да горим калории през лятото

Елка Влаховска 06 юни 2018

Искаш ли да си красива през лятото, без да се потиш усърдно във фитнес залата? Заминавай на море и се отдай на приятни занимания.

Разходка с лодка

Гребането оформя гладко коремче, бедра, ръце и рамене и изисква по-малко усилия от другите водни спортове. Наемай лодка и се отправяй в приключения. За час се изгарят 200 калории, и то, без да се увличаш в изтощителни движения.

Уиндсърф

Полезен е за краката, гърба и ръцете. Повече от 300 калории на час хабиш, особено ако си начинаещ. Единственото неудобство е да не пострада самочувствието ти от постоянното падане във водата.

Водни ски

Ако си новак, ще хванеш задължително мускулна треска на ръцете от отчаяно теглене на въжето. Ако си вече спец, натоварваш повече краката и корема и изгаряш по 400 калории на час.

Фрисби

Вземи си летящата чинийка на плажа, ще те спаси от скуката. Безгрижното хвърляне на малкия диск и опитите за хващането му за половин час помагат да стопиш току що изядения сладолед.

Джогинг във водата

Както е известно, съпротивлението на водата е 12 пъти по-голямо от това на въздуха. Така че, ако “ходиш” или “тичаш” в морето, докато усетиш добро натоварване, ще оформиш красиви бедра, а походката ти ще стане по-грациозна.

Тичай по пясъка

Няма нищо по-добро за отслабване и за самочувствие от сутрешния джогинг по мокрия пясък. Доказано е, че се изгарят за същото време повече калории отколкото при тичане по трева или асфалт.

Купи си плавници

Дори да подозираш, че изглеждаш като тюлен, докато влизаш във водата, с плавници се изгарят повече калории при плуване. А и е доказано, че се оформят удължени мускули на краката.

Карай ролери

Не се страхувай, че ще изглеждаш смешна в очите на дъщеря си. Тя със сигурност ще се забавлява с удоволствие заедно с теб. Обясни й, че един час каране на ролери изгаря цели 570 калории и ще трябва да я догонваш по асфалтовите алеи.

Качи се на кон

Ездата прекрасно убива еднообразието на деня и направо “изяжда” тлъстинките по корема и бедрата. Един час смесена езда: последователно ход, тръс и лек галоп, ускоряват сърдечния ритъм средно до 155 удара в минута и топят 350 калории.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР