Мила Йовович между модата и киното

29 юли 2018

Актрисата и модел Мила Йовович е главната героиня в новата рекламна кампания на френската модна къща Balmain. Творческият директор на марката Оливие Рустейн коментира, че е спрял избора си на Мила поради не една и две причини: “Тя е талантлива. И много красива. Мила е един от любимите ми герои още от детството, когато започнах да гледам филми с нейно участие.” По думите на дизайнера, 42-годишната актриса прекрасно изразява стила на съвременната, уверена и талантлива жена Balmain, за която е създадена есенно-зимната колекция, вдъхновена от si-fi естетиката на 90-те.

Освен кадри от рекламната кампания заснети от фотографа Анн Ли, брандът представи и едноминутно видео, в което Мила разиграва различни сцени с помощта на оранжев стол и собственото си актьорско майсторство. “Щом обличах следващия модел от колекцията, започвах да си измислям движенията – споделя за играта си във видеото Мила. – Идеята беше да изглеждат ефектно пред камерата и същевременно да създават интересни звуци.”

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР