С любов към високия стил

Емблематичният бранд Max Mara отбелязва 20-я си юбилей на българския пазар. А пътят му към върха е съпътстван от ред вдъхновения и неуморна страст добрия вкус на живота.

02 November 2018

От авангардната идея до грандиозния успех

През 1951 г. Акиле Марамоти, току що дипломиран адвокат, избира да се посвети на висшата мода. Той е наследил семейната страст от своята прабаба Марина Риналди, която в края на XIX век ръководи луксозно шивашко ателие в сърцето на Реджио Емилия, Италия. Мечтата на Акиле е да произвежда висококачествено дамско облекло - на пръв поглед авангардназа времето си идея, когато модата e считана само за занаят. Но ето, че тя става реалност с представянето напървото му палто в цвят камел (по-късно превърнало се в символ на мечтата му) и един червен костюм. Двата модела очертават посоката в развитието на Max Mara и отличителните черти, запазени в колекциите й и до днес: от изчистените кройки и строги линии, до вдъхновенията от модерния за времето си френски стил, но с типичен италиански привкус. Успехът е мигновен и в края на 60-те продължава с пълна сила. Лондон е епицентър на модата, а Марамоти улавя духа му и го пренася в новосъздадената си линия Sportmax, адресирана към младите жени, стремящи се към оригиналния и зареден с нова енергия външен вид.

Днес MaxMara предлага безброй идентичности с различните си колекции и линии, обединени под общия знак за качество, стил и уважение към личността. Зад Max Mara Fashion Group S.r.l. стоят Max Mara (Max Mara Sfilata, Max Mara Elegante, Max Mara Studio, Max Mara The Cube, Max Mara Atelier, ‘S Max Mara, Max Mara Accessori, Max Mara Occhiali, Weekend Max Mara), Sportmax (Sportmax Sfilata, Sportmax Code), Marella, iBlues, Pennyblack, MAX&Co. и Marina Rinaldi. През годините имена като Карл Лагерфелд, Жан-Чарлс де Кастелбажак, Долче и Габана, Нарсизо Родригез, Франко Москино са допринесли по своя индивидуален начин за характера на „жената Мax Mara”. А страстта, решителността и иновативната традиция на основателя Акиле Марамоти са все още живи, благодарение на новото поколение на фамилията, упражняващо висшия мениджмънт на компанията с подкрепата на опитни специалисти.

Завръщането на една икона: през определен период от време, Max Mara представя колекция вдъхновена от нейните ценности и история. Така година по-рано, творческият директор на бранда Иън Грифитс разтваря архивите на модната къща за да преоткрие палтата Teddy Bear.

В България: мечтата се сбъдва преди 20 години

Max Mara стъпва на българския пазар през 1998 година, носейки отличителните си ценности като безупречно качество и съответствие на категориите цена, носимост, майсторска изработка, иновация. Неин ексклузивен представител е фирма MDL – компанията, чийто президент е г-жа Илияна Алипиева и която представлява освен пълното портфолио на Max Mara Fashion Group S.r.l., така и част от най-известните брандове в света, сред които Dior, Gucci, Dolce&Gabbana, Givenchy, Moschino, Paul Smith, Alexander Mc Queen, ErmenegildoZegna, Marc Cain, Furla, Palmers, Benetton и др. С годините, Max Mara се превръща в лична униформа за българските дами с изтънчен вкус и фина чувствителност към детайла, притежаващи осъзната женственост, нежна сила, твърда увереност. Те носят Max Mara като символ на своя социален статус и преоткриват идентичността си чрез богатото разнообразие от колекции, предлагащи цялостни визии за всеки момент и място. А италианският бранд обещава да запази позицията си на любим партньор и да продължи да поддържа духа им чрез креативността си, защото... да си жена Max Mara е начин на живот.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР