Информацията спасява живот. Бъдете информирани

eva.bg 02 October 2018

Ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот и никоя жена не трябва да загуби живота си заради неведение относно болестта. Въпреки това все още прекалено много представителки на нежния пол не са запознати с рисковете, не знаят какви симптоми да търсят, какво да правят или къде да отидат, ако имат притеснения. Avon България се присъединява към глобалната инициатива на компанията, чиято основна цел е да информира 100 милиона жени годишно относно здравето на гърдите им. Да ги запознае с рисковете и без значение от възрастта, да са наясно с факторите, които оказват влияние върху развитието на рака на гърдата и какво може да се направи, за да се контролира. Да им помогне да разпознаят признаците на заболяването и да потърсят своевременна помощ при специалисти.

Проектът Pink Light е насочен към повишаване на информираността относно рака на гърдата. Целта на компанията е да направи заболяването по-обсъждана тема, защото всички знаем, че информираността спасява животи.

В тази връзка, за да повиши вниманието на обществото относно проблема, Avon България обявява 8 октомври 2018г. за национален розов ден, в който призовава всеки желаещ да покаже подкрепата си като облече розово. В допълнение към кампанията Avon ще освети няколко сгради в София в розово. Повече информация за кампанията може да бъде открита на Facebook страницата на Мисията на Avon срещу рака на гърдата.

В България вече 17 години каузата усилено работи в посока повишаване на информираността за проблема и важността на ранната превенция. Кампанията вече 3 години си партнира успешно с  Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР